ერთობა, 1921 | 25 თებერვალი
ივერია, 1888 | 1 მაისი
ივერია, 1888 | 3 მაისი
ივერია, 1888 | 4 მაისი
ივერია, 1886 | 1 ივლისი
ივერია, 1886 | 27 მაისი
Грузия, 1918 | 1 ოქტომბერი
ივერია, 1886 | 10 აპრილი
ივერია, 1886 | 6 აპრილი
ივერია, 1886 | 22 მარტი
ივერია, 1888 | 20 აპრილი
ივერია, 1888 | 21 აპრილი
ივერია, 1888 | 24 აპრილი
ივერია, 1888 | 29 აპრილი
Кавказ, 1918 | 18 იანვარი
ივერია, 1888 | 15 აპრილი
ივერია, 1888 | 16 აპრილი
ივერია, 1888 | 17 აპრილი
ივერია, 1888 | 19 აპრილი
იმერეთი, 1912 | 22 დეკემბერი
იმერეთი, 1912 | 20 დეკემბერი
იმერეთი, 1912 | 23 დეკემბერი
იმერეთი, 1912 | 25 დეკემბერი
ცნობის ფურცელი, 1897 l 9 ოქტომბერი
ცნობის ფურცელი, 1897 l 10 ოქტომბერი
ივერია, 1887 | 14 მარტი
ივერია, 1887 | 17 მარტი
ივერია, 1887 | 19 მარტი
ივერია, 1887 | 11 მარტი
ივერია, 1886 | 27 მარტი
ივერია, 1886 | 5 ოქტომბერი
ივერია, 1886 | 9 აპრილი
ივერია, 1887 | 5 მარტი
ცნობის ფურცელი, 1896 | 4 ნოემბერი
ცნობის ფურცელი, 1896 | 6 ნოემბერი
ცნობის ფურცელი, 1896 | 7 ნოემბერი
ცნობის ფურცელი, 1896 | 9 ნოემბერი
ცნობის ფურცელი, 1896 | 10 ნოემბერი
ცნობის ფურცელი, 1896 | 11 ნოემბერი
ივერია, 1887 | 1 მარტი
ა
ბ
გ
დ
ე
ვ
ზ
თ
ი
კ
ლ
მ
ნ
ო
პ
ჟ
რ
ს
ტ
უ
ფ
ქ
ღ
ყ
შ
ჩ
ც
ძ
წ
ჭ
ხ
ჯ
ჰ
წყარო:
ივერია, 1886 | 30 იანვარი
წყაროს ტიპი:
პერიოდიკა
თარიღი:
30 იანვარი, 1886 წელი
გამოცემის ნ.:
23
გვერდების რაოდენობა:
4
გვერდი:
გამოცემის ადგილი:
თბილისი, საქართველო
ენა:
ქართული, რუსული
გამომცემელი:
ილია ჭავჭავაძე
დაცულია:
საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა
შიფრი:
F-1-1; F-1-2
კომენტარი:
საპოლიტიკო და სალიტერატურო გაზეთი. გაზეთი დაიბეჭდა ექვთიმე ხელაძის სტამბაში, მისი რედაქტორია ილია ჭავჭავაძე.
ლინკი:
http://dspace.nplg.gov.ge/handle/1234/37808
ფაქტები [57 ]
ავტორობა [24 ]
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიაში“ გამოქვეყნებულ წერილში სამსონ გიორგის ძე ყიფიანი წერდა, რომ ქართველმა თავადაზნაურებმა წინამძღოლად ვერ აირჩიეს ისეთი გამოცდილი, გამჭრიახი ადამია...
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიაში“ გამოქვეყნებულ წერილში სამსონ გიორგის ძე ყიფიანი წერდა, ახალ სასწავლო სეზონზე თავადაზნაურებისთვის ისურვებდნენ, რომ მათ ისევე ებრძოლათ უმეცრების...
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიაში“ გამოქვეყნებულ წერილში სამსონ გიორგის ძე ყიფიანი წერდა, რომ ზოგიერთი უბნიდან სასიამოვნო ამბებს ისმენდნენ თავადაზნაურთა გულუხვობისა და სკოლებზე...
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიაში“ გამოქვეყნებულ წერილში სამსონ გიორგის ძე ყიფიანი წერდა, რომ ყველა ადამიანს მცირე თანხა მაინც უნდა ჰქონოდა გადადებული საკუთარი და ქვეყნის საჭირო...
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიაში“ გამოქვეყნებულ წერილში სამსონ გიორგის ძე ყიფიანი წერდა, როცა ქუთაისის სათავადაზნაურო სასწავლებლის სამზრუნველო კომიტეტმა მოსწავლეების მშობლებს ს...
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიაში“ გამოქვეყნებულ წერილში სამსონ გიორგის ძე ყიფიანი წერდა, თავადაზნაურებმა, როცა შეიტყვეს სასწავლებლებს ბანკი საკმარისად ვეღარ ეხმარებოდა და სკოლე...
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიაში“ გამოქვეყნებულ წერილში სამსონ გიორგის ძე ყიფიანი წერდა, სკოლის მზრუნველებმა თავადაზნაურებს შეატყობინეს, რომ ბანკის დახმარება სასწავლებლებს არ კ...
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიაში“ გამოქვეყნებულ წერილში სამსონ გიორგის ძე ყიფიანი წერდა, რომ აზნაურების მიერ ვალის გადაუხდელობის გამო დაზარალებულმა სათავადაზნაურო ბანკმა სასწავ...
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიაში“ გამოქვეყნებულ წერილში სამსონ გიორგის ძე ყიფიანი წერდა, რომ აზნაურების მიერ ვალის გადაუხდელობის გამო ბანკში ჩაბარებული მამულებით თვითონ ბანკმაც...
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიაში“ გამოქვეყნებულ წერილში სამსონ გიორგის ძე ყიფიანი წერდა, რომ თავადაზნაურობამ ქუთაისსა და თბილისში სააზნაურო ბანკები კი გახსნა და თითქოს, საზრუნა...
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიაში“ გამოქვეყნებულ წერილში სამსონ გიორგის ძე ყიფიანი წერდა, რომ ქართველმა ხალხმა გლეხებს ძალაუნებურად ააშენებინა სასკოლო სახლები. თავადაზნაურობა კი...
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიაში“ გამოქვეყნებულ წერილში სამსონ გიორგის ძე ყიფიანი წერდა, რომ ქართველმა ხალხმა თავისი ცხოვრებისა და ხელობის შესაფერისი სასწავლებლები გახსნა.
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიაში“ გამოქვეყნებულ წერილში სამსონ გიორგის ძე ყიფიანი წერდა, რომ სამღვდელოებამ მყარი საფუძველი შეუქმნა სამრევლო სკოლებს, სასულიერო სასწავლებლებსა და...
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიაში“ გამოქვეყნებულ წერილში სამსონ გიორგის ძე ყიფიანი წერდა, რომ სამღვდელოება თავადაზნაურებისაგან განსხვავებით ხსნიდა სამრევლო სკოლებს, სასულიერო სა...
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიაში“ გამოქვეყნებულ წერილში სამსონ გიორგის ძე ყიფიანი წერდა, რომ ქართველი თავადაზნაურების წინამძღოლების საზრუნავი საქმის კეთება კი არ იყო, არამედ მხ...
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიაში“ გამოქვეყნებულ წერილში სამსონ გიორგის ძე ყიფიანი წერდა, მიუხედავად იმისა, რომ თავადაზნაურობას ბევრი უპირატესობა, უფლება ჰქონდა და მათ შორის, რუ...
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიაში“ გამოქვეყნებულ წერილში სამსონ გიორგის ძე ყიფიანი წერდა, რომ რუსეთის მმართველობამ ქართველ თავადაზნაურებს უფლება მიანიჭა ჰყოლოდათ თავისი რწმუნებუ...
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიაში“ გამოქვეყნებულ წერილში სამსონ გიორგის ძე ყიფიანი წერდა, რომ სახელმწიფო სასწავლებლების კარი მხოლოდ თავადაზნაურებისთვის იყო ღია.
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიაში“ გამოქვეყნებულ წერილში სამსონ გიორგის ძე ყიფიანი წერდა, რომ თავადაზნაურობას ჰქონდა ბევრი მიწა-წყალი, დიდი უფლებები სამხედრო და სამოქალაქო სამსა...
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიაში“ გამოქვეყნებულ წერილში სამსონ გიორგის ძე ყიფიანი წერდა, რომ თავადაზნაურობას ეკონომიკური პრობლემები უნდა მოეგვარებინა, რაშიც მას ყველანაირი გარე...
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიაში“ გამოქვეყნებულ წერილში სამსონ გიორგის ძე ყიფიანი წერდა, რომ გარეშე მტერი საქართველოს ჩამოშორდა და თითქოს, თავადაზნაურობას საზრუნავი გამოელია.
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიაში“ გამოქვეყნებულ წერილში სამსონ გიორგის ძე ყიფიანი წერდა, რომ ვინ მოთვლიდა რამდენი სისხლი ჰქონდა დაღვრილი თავადაზნაურობას სამშობლოსთვის. მისი ყოვ...
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიაში“ გამოქვეყნებულ წერილში სამსონ გიორგის ძე ყიფიანი წერდა, რომ თავადაზნაურობა თავდაპირველად სამხედრო წოდებას წარმოადგენდა. იგი მამულსა და სარწმუნო...
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიაში“ გამოქვეყნებულ წერილში სამსონ გიორგის ძე ყიფიანი წერდა, რომ თავადაზნაურობა ყოველთვის ცალკე მდგომი წოდება იყო. მას ყველაფერში ჰქონდა უპირატესობა...
თანამდებობა [22 ]
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიის“ ცნობით, ე. ღამბაშიძე ქუთაისის სასულიერო სასწავლებლის მასწავლებელი იყო.
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიის“ ცნობით, გორდულაძე ქუთაისის სასულიერო სასწავლებლის მასწავლებელი იყო.
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიის“ ცნობით, გეორგაძე ქუთაისის სასულიერო სასწავლებლის მასწავლებელი იყო.
1886 წლის 15 იანვარს გორდულაძე ქუთაისში მწვანე ყვავილის სახელობის ეკლესიაში მასწავლებლად დაინიშნა. მას დაევალა ხალხისთვის უქმე დღეებში რუსულ ენაზე კითხვა-სწავლება გაემართა.
1886 წლის 15 იანვარს გეორგაძე ქუთაისში მწვანე ყვავილის ეკლესიაში მასწავლებლად დაინიშნა. მას დაევალა ხალხისთვის უქმე დღეებში რუსულ ენაზე კითხვა–სწავლება გაემართა.
1886 წლის 15 იანვარს ე. ღამბაშიძე ქუთაისში წმინდა გიორგის სახელობის ეკლესიაში მასწავლებლად დაინიშნა. მას დაევალა ხალხისთვის უქმე დღეებში რუსულ ენაზე კითხვა-სწავლება გაემართა.
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიის“ ცნობით, მ. ფხაკაძე ქუთაისის სასულიერო სასწავლებლის მასწავლებელი იყო.
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიის“ ცნობით, მ. რ. გიგაუროვი ქუთაისის მთავარანგელოზის ეკლესიის დეკანოზი იყო.
1886 წლის 15 იანვარს მ. ფხაკაძე ქუთაისში წმინდა გიორგის სახელობის ეკლესიაში მასწავლებლად დაინიშნა. მას დაევალა ხალხისთვის უქმე დღეებში რუსულ ენაზე კითხვა-სწავლება გაემართა.
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიის“ ცნობით, ცაგარეიშვილი ქუთაისის სასულიერო სასწავლებლის მასწავლებელი იყო.
1886 წლის 15 იანვარს ცაგარეიშვილი ქუთაისში პეტრე-პავლეს სახელობის ეკლესიაში მასწავლებლად დაინიშნა. მას დაევალა ხალხისთვის უქმე დღეებში რუსულ ენაზე კითხვა-სწავლება გაემართა.
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიის“ ცნობით, ს. მატარაძე ქუთაისის სასულიერო სასწავლებლის მასწავლებელი იყო.
1886 წლის 15 იანვარს ს. მატარაძე ქუთაისში პეტრე-პავლეს სახელობის ეკლესიაში მასწავლებლად დაინიშნა. მას დაევალა ხალხისთვის უქმე დღეებში რუსულ ენაზე კითხვა-სწავლება გაემართა.
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიის“ ცნობით, გიორგაძე ქუთაისის სასულიერო სასწავლებლის მასწავლებელი იყო.
1886 წლის 15 იანვარს გიორგაძე ქუთაისში პეტრე-პავლეს სახელობის ეკლესიაში მასწავლებლად დაინიშნა. მას დაევალა ხალხისთვის უქმე დღეებში რუსულ ენაზე კითხვა-სწავლება გაემართა.
1886 წლის 15 იანვარს მ. რ. გიგაუროვი ქუთაისის მთავარანგელოზის ეკლესიაში მასწავლებლად დანიშნეს. მას დაევალა ხალხისთვის უქმე დღეებში რუსულ ენაზე კითხვა–სწავლება გაემართა.
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიის“ ცნობით, ბენაევი ქუთაისის სასულიერო სასწავლებლის მასწავლებელი იყო.
1886 წლის 15 იანვარს ბენაევი ქუთაისის მთავარანგელოზის ეკლესიაში მასწავლებლად დანიშნეს. მას დაევალა ხალხისთვის უქმე დღეებში რუსულ ენაზე კითხვა–სწავლება გაემართა.
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიის“ ცნობით, ლუკიანოვი ქუთაისის სასულიერო სასწავლებლის მასწავლებელი იყო.
1886 წლის 15 იანვარს ლუკიანოვი ქუთაისის მთავარანგელოზის ეკლესიაში მასწავლებლად დანიშნეს. მას დაევალა ხალხისთვის უქმე დღეებში რუსულ ენაზე კითხვა–სწავლება გაემართა.
1886 წლის 30 იანვრის გაზეთ „ივერიის“ ცნობით, ი. სანებლიძე ქუთაისის სასულიერო სასწავლებლის მასწავლებელი იყო.
1886 წლის 15 იანვარს ი. სანებლიძე ქუთაისის მთავარანგელოზის ეკლესიაში მასწავლებლად დანიშნეს. მას დაევალა ხალხისთვის უქმე დღეებში რუსულ ენაზე კითხვა–სწავლება გაემართა.
Ⓒ პროსოპოგრაფიულ მონაცემთა ბაზა, ლინგვისტურ კვლევათა ინსტიტუტი 2018